آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

روز جهانی کودک مبارک

1393/7/16 12:35
نویسنده : مینا
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان. خوشگلم روزت مبارکبوسبوسبوسبوس

وروجک مامان خاله نسیم از دو روز پیش بهم گفته بود که تو موسسه روزبه به مناسبت روز جهانی کودک

جشن هستش و من هم تصمص گرفتم شما رو به جشن ببرم ولی چون صبح تو شرکت بودم نشد از صبح شما رو ببرم بعد شرکت هم که به باباجون گفتم گفت که جلسه داره و نمی تونه با ما بیاد واسه همین هم من و شما و مامان جون با هم رفتیم به شماه خیلی خوش گذشت چون آهنگ و تزئینات رنگ رنگی و خیلی دوست داشتی و از بادکنکی هم که مامان جون واست گرفته بود خیلی خوشت اومد.کلا روز خوبی رو با هم داشتیم و من با وجود اینکه خسته بودم از اینکه شما رو به جشن بردم خوشحال بودم. این عکس شما تو روز جشن

 

 

 


 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پری
23 مهر 93 12:45
سلام مامان آویسا جون خوبین؟ منم یه نی نی وبلاگ درست کردم امروز اگه میشه به منم سری بزنید راتی تو نی نی وبلاگ چه جوری عکسو اپلود میکنن اگه میشه بیایین وبلاگم یه توضیح کوچولو بدین ممنون روی ماه دخترتونو از طرف من ببوسین