آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

نظرات (8)

آیدا
7 بهمن 92 23:17
سلام آویسا جون من آیدا هستم با من دوست میشی
مینا
پاسخ
چرا که نه آیداجون
عمه جون پریسا جون
8 بهمن 92 21:08
عجب چشایی داری وقتی پایین می یاری رو سر خاک کوچه چه منتی می زاری گل گلی خانم اینجا شبیه دختر عمو سارا شدی .[فرشته
عمه جون پریسا
9 بهمن 92 18:07
جیجر اگه این وبلاگ نبود ما هر روز خونه شما بودیم ، مامانت فکر خوبی کرده . بدین وسیله پای فامیلای بابات cut اما صداتو در نیار بذار امتحانام تموم بشه اینترنت خونه رو قطع می کنم و ..... و مامانتو می کنیم
مینا
پاسخ
عمه جون اگه بیایید و سوگلی و پگاه رو هم بیارید ما خوشحال می شیم.
عمه جون پریسا جون
9 بهمن 92 23:00
الهی فدات بشم من ناز دلشو بشم من . مامان جونش زود زود عکس آپلود کن . آخه روزی هزار بار به وبلاگ سر می زنم .
مینا
پاسخ
مرسی عمه جونش.بابامون اگه اینترنتو درست کنه حتماً می زارم اینا رم از بیرون دارم آپلود می کنم تو خونه اینترنت ندارم
دختر عمه سوگل
11 بهمن 92 14:10
اویسا من شما را مسل با ربی مبینم
عمه سمیرا جون جون
13 بهمن 92 18:39
خوشگل من عسل من نی نی من نای نای من نفس من جیگر من خیلی شیرینی والا
نسيم-مامان آرتين
15 بهمن 92 16:35
اي جووووووووووووووووووونم تربچه
عمه خانم فریبا
15 بهمن 92 23:31
بزرگتر که میشی خیلی ناز تر میشی عزیز دلم
مینا
پاسخ
مرسی عمه جون