آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

اولین حموم من و آویسا

1393/1/1 17:01
نویسنده : مینا
264 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول فروردین امسال یعنی اولین روز عید بالاخره بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم بالاخره تصمصم گرفتم خودم شما رو حموم ببرم مامان جون قبلاً گفته بود که شما عاشق حموم کردنی و این بار این افتخار نصیب من شد که شما رو حموم ببرم و شما هم منو همراهی کردی آخه من تازه کار بودم و حسابی حواسم جم بود تا نکنه شما اذیت بشی ولی تجربه خوبی بود.

  

 

و اینم آویسا جونم بعد از یه حموم 10 دقیقه  ای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جون پریسا
17 فروردین 93 23:59
آفیت باشه خوشگلم باقلوای تری تو یه دونه دختری تو دختر گل تو باغ هاس چشم و چراغ باباس بچه که دختر می شه مونس مادر می شه نازک نارنجی دختر زبون می ریزه دختر بس که عزیزه دختر