آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

اولین مراجعه به دکتر

1392/2/26 16:02
نویسنده : مینا
270 بازدید
اشتراک گذاری

خانم دکتر دبیری یه چند ماهی می شد که به زنجان برگشته بود و کلینینک خودشو به اسم کلینینک تخصصی مادر و جنین افتتاح کرده بود منم قبل از اینکه باردار بشم یه بار به مطبش رفته بودم و چون خانم دکتر خوش اخلاقی بود و مطبشم تمیز بود من تصمصیم گرفتم تا اون رو به عنوان دکترم تو دوران بارداری انتخاب کنم واسه همین به محض اینکه فهمیدم خدا شما رو به ما داده با مطبش تماس گرفتم و از خانم منشی خواستم که در اولین فرصت به من وقت ویزیت بده که اونم تاریخ ٢٦ فروردین بهم وقت داد. اون روز با اشتیاق خیلی زیاد رفتم دکتر تا هر چه زودتر صدای قلب شما رو بشنوم و عکستو تو سونو ببینم که دکتر بهم ضد حال زد و گفت حالا زوده برو و یه هفته دیگه بیا تا نی نی ٧ هفته بشه که بتونی صدای قلبشو بشنوی و واسه ٣ اردیبهشت بهم وقت داد. تنها کاری که اون روز برام انجام دادن تشکیل پرونده بود. من از دکتر رفتم خونه مامان جون و خبر اومدن شما رو بهش دادم که خیلی خوشحال شد و از خوشحالی چند بار منو بوس کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم مامان آرتین
10 مهر 92 11:03
وای اولین نوه مامان من پشت تلفن گیه کرد وبعد وقتی منو دید چند بار ماچم کرد