آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

9 ماهگی نفس مامان

1393/6/5 23:30
نویسنده : مینا
206 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربان من ! تو از عمق تمنای من ! تو از عمق نیاز من

آگاهی !... 

ای بی کران مهربان...

 عاجزانه و ملتمسانه از تو میخواهم همراه کودکم باشی... در لحظه

لحظه زندگی اش بهترین

 ها را به او هدیه کنی

تو را سپاس برای تمامی مهربانی ها و نعمتهایت ! تو را سپاس برای

همه ی عشق و محبتت

ای نازنین یگانه.

بی نهایت سپاس خدای من !

من ..................! چشم براه لحظه ای هستم که تو را مثل همیشه

سپاسی ژرف بگویم و

بیش از پیش ایمان بیاورم که تنها دستان پر قدرت توست که هدایت

میکند زندگی مرا ! منی که

  تنها امیدم همیشه مهربانی تو بوده !

بوسدختر نازنینم نه ماهگیت مبارکبوس

 

دختر نازم شما تو نه ماهگی 5 تا و نصفیداری. 2 تا دندون جلو تو پایین، 2 تا دندون جلو بالا، دندون نیش بالا سمت راست و نصف دندون نیش بالا سمت چپ.تشویقتشویق

شما این دو کلمه رو یاد گرفتی بَه بَه و بَ بَ.تشویقتشویقتشویقتشویق

عسلم شما داری تمام تلاشتو می کنی که چهار دست و پا راه بری ولی هنوز یادنگرفتی و بعضی اوقات با سر می خوری زمینغمگین

تربچه مامان تو نه ماهگی 9100 گرم وزنشه.بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زينب و خاله جون
19 شهریور 93 8:22
به قول حسنا آ جوجه
مینا
پاسخ