آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

آویسا گلی 23 ماهگیت مبارک

1394/8/5 13:32
نویسنده : مینا
891 بازدید
اشتراک گذاری

ماهی کوچک من

دلم را دریا می کنم

برای نفس نفس زدنت... تو فقط برای من بمان

نفس مامان ماهگیت مبارک .اینم کادو ی من به بهترین دختر دنیا

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

دوباره پاییز اما نه ((فصل خزان)) زرد!دوباره پاییز اما نه فصل اندوه و درد!دوباره پاییز فصل زیبای سادگی دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی . . .دوباره پاییز و فصل آمدن تو عزیزممممممممممممممممممممم

تو آن فرشته ای که وقتی در فصل پاییز راه می رود برگ درختان انتظار می کشند زودتر از دیگری پاهایت را بوسه بزنند

دختر نازنینم امروز صبح که از خواب بیدار شدی منو صدا زدی بابایی اومد پیشت گفتی تو نه مامانی بیاد تو برو بعد من اومدم پیشت و بغلت کردم موقع صبحونه بابایی بهم گفت که امروز دیرتر برم سرکار که شما بعدش گفتی مامانی ادایه نرو واسه همین قرار شد من دیرتر برم سرکار وقتی با بابایی اومدید منو برسونید شرکت همین که رسیدیم شرکت شما گفتی مامانی تو نرو اِدایی بابایی بره اِدایی / الهی من دورت بگردم واقعاً دوست داشتم میشد که نَرَم و بمونم پیشت کلی بغلت کنم و ببوسمت.

عروسک مامان دیگه واسه خودت بلبلی شدی حتی سخت ترین کلمه های ترکی رو هم مثل طوطی بعد ما تکرار میکنی. عاشق بلبل زبونیاتم دخترم.محبت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)