آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

مشخص شدن تاریخ سزارین

1392/8/23 16:09
نویسنده : مینا
181 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل مامان بالاخره تاریخ سزارین رو دکتر بهم گفت.من 15 آبان از دکتر کاتب وقت گرفته بودم که صبح همون روز با باباجون رفتیم تهران. دکتر تاریخ 4 آذر رو واسه سزارین مشخص کرده.البته اگه شما عجله نکنی که زودتر بیای تو بغلمنیشخند. تو آخرین سونویی که تو هفته 36 رفتم وزن شما حدود 2700 بوده که امیدوارم تا تاریخ زایمان خوب رشد کنی و وزن بگیری. ما با اینکه رو بیمارستان خصوصی زنجان خیلی حساب باز کرده بودیم کم کم بیخیال شدیم مثل اینکه خبری از افتتاح بیمارستان نیست.دیگه 28 ام آبان آخرین وقت دکتره که از دبیری گرفتم اگه راضی بشه اینجا عمل کنه که هیچ در غیر اینصورت انشاءالله 3 ام آذر می ریم تهران حالا ببینیم قسمت چی میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد پارسا
23 آبان 92 21:49
انشاالله به سلامتی چیزی دیگه نمونده مامانی از این لحظات استفاده کن من خاطرات خوبی از این روزها دارم
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم
نسيم مامان آرتين
25 آبان 92 11:45
مينا جون از قديم گفتن هر چه پيش آيد خوش آيد
مینا
پاسخ
آره نسیم جون تا ببینیم چی میشه.این اواخر که دخترم خیلی مشتاقه بپره بیرون دیگه جاش خیلی تنگ شده.
الينا
28 آبان 92 13:59
خصوصي داري عزيزم