آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

سومین ماهگرد تولد آویسا

1393/1/28 13:58
نویسنده : مینا
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااا دختر نازم سه ماهه شد. سومین ماهگرد تولد دخترم همزمان شده با روز مهندس یعنی 5 اسفند. نازنیم سومین ماهگرد تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــ . دختر گلم مامان و بابا عاشق شما هستن و از بودن با شما و دیدن لحظه به لحظه بزرگ شدن شما لذت می برن.برات بهترین ها رو آرزو دارم.

 

دختر گلم تو سه ماهگی وزنت  6.5 کیلو شده ولی قدتو هنوز اندازه نگرفتم چون طبق معمول بابایی اینجا نیست و نتونستم ببرمت چکاب سه ماهگی وزنتم خودم با ترازوی خونه حساب کردم.عسلکم اینقدر شیرین شدی که تموم روز رو باهات بازی می کنم و به کارهای دیگه نمی رسم.

پسندها (1)

نظرات (7)

پگاه جون
8 اسفند 92 21:48
وایییییییییی خوشگلم وقتی عکستو دیدم کلییییییی ذوق کردم تازه به عمه هامم نشون دادم خییییییییلی پسندیدنت البته شما باید بپسندی
پگاه جون
16 اسفند 92 12:30
مامنتظر عکس تو هستیم هیچ جانمی ریم همین جاهستیم
عمه جون پریسا
16 اسفند 92 23:37
الهی قربونت برم که هیچ کسی مثل تو نیست .
نسيم-مامان آرتين
17 اسفند 92 14:33
عمه جون پریسا
21 اسفند 92 14:58
قربونت برم رفتی شمال . عکس های شمال رو بذار ببینیم ، کلوچه ی منم هم یادت نره . آخه من فرق می کنم من عمه جون پریسا جون هستم
ی خواننده
24 اسفند 92 13:53
چه دختر نازی خدا حفظش کنه ای کاش عکس سیسمونیشم میزاشتی
مینا
پاسخ
ممنون.با این که دیگه دیر شده ولی انشالا می زارم
مامان صفورا
31 فروردین 93 17:43
جونم دخمل ناززززززز