آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

اولین ماهگرد تولد دختر نازم

1393/1/28 13:57
نویسنده : مینا
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم شما امروز یک ماهه شدی و من خوشحال از بزرگ شدن شمالبخندو ناراحت از این که یک ماه از مرخصی زایمانم یعنی مدتی که می تونم بیشتر در کنارت باشم گذشتناراحت

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود

      سهم تو از زندگی، یک عمر خوشحالی شود

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب 

یـه آرزو یـه آرزو

           یـه آرزوی مـونـدنی

            مثل غزل شنیدنی

              مثل تـرانـه خونـدنـی

 

        دلم می خواد که آسمون

    مال پرنده ها باشه

       با همـه پرنده هـاش

       توی دل تـو جابـشـه

 

دلم می خواد که آدما

          همیشه مهربون باشن

  تمام آرزوهاشون

           بـه رنگ آسمـون باشن

 

دلم می خواد نسیم بیاد

مشت بهار رو واکنه

تـمامی باغ ها رو بـا

 شـکـفـتـن آشـنا کـنـه

 

دلم می خواد ستاره ها

     مهمون حوض مابشن

 با همه سادگیشون

   توحوض ما رها بشن

 

        یـه آرزو بـرای مـن یـه آرزو بـرای

          تــو کاش برسه به آسمون

 صدای من صدای تو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

XStqBSFufrCPhWCpq0HfPh95otgIVXPDXP_a0tKqikny4_AW8sOPDM0_mR46BXnK
21 دی 92 9:02
دختر گلم تولدت مبارك
عمه جون پریسا
21 دی 92 14:17
چه قدر می می خوردی که این طور قند تو دلت آب شده الهی فدات شم . [انشا اله همیشه خندان باشی و دختر خوبی برای مامان بابا
عمه جون پریسا
24 دی 92 22:00
عزیزم رنگ قرمز خیلی بهت می یاد . الهی فدات بشم من خوشگل خودم بشم من ناز ناز دل خود من
مامان فریده
30 دی 92 19:07
قزده قزل پاراسه هر یر ه گدر پارللار بیز بو قزه ورمرخ کل ایران ملکون کس کسونش نمی دم به هر کسونش نمی دم ......
;;;;;;;;;;;;;;
14 بهمن 92 18:25