آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

پنجمین ماهگرد تولد آویسا جونم

1393/2/5 19:59
نویسنده : مینا
289 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنیم امین ماهگرد تولدت مبارک. کوچولوی مهربون من شما دیگه  بهترین همدم و همزبون منی. دختر گلم دیگه می تونی غلت بزنی، پاهاتو با دستت می گیری و سعی داری بزاری تو دهنت که دیگه نمی تونی و بعضی وقتا از این موضوع ناراحت میشی و گریه می کنی. آویسا جونم تا امروز وزنش 7600 گرم شده. عسلکم فقط یه ماهه دیگه فرصت دارم دربست در احتیار شما باشم و بهتون برسم آخه دیگه باید برم سرکار و این موضوع خیلی ناراحتم می کنه و تنها دلگرمیم مامان جونه که می دونم بهتر از من بهت میرسه. عسل مامان عاشقتم و هرچقدر هم که بوت می کنم و دست و پاهاتو بوس می کنم سیر نمیشم.                                    

                                                          قلبقلبقلبقلب

 

آویسا دخترم از خواب برخیز
شکرخندی بزن شوری برانگیز
گل اقبال من ای غنچه ناز
بهار آمد تو هم با او بیامیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پگاه جون
11 اردیبهشت 93 20:23
آویسا خانم گل دسته میونه گلا نشسته وقتی گلا باز میشه آویسا خانم شاد می شه
گوهرتاج
12 اردیبهشت 93 21:10
سلام اویسا جونم : عزیز دلم چقدر دلم برات تنگ شده انشاالله زودتر بزرگ بشی و بامامان بابات بیایی خونه خاله ، در ضمن عکسهات هم خیلی قشنگه دختر گلم .[ گل] گل]گگل]گل]گل]گل]ل]گل]
مینا
پاسخ
مرسی گوهرتاج جون.ما هم دلمون واستون تنگ شده. انشالا شما تشریف بیارید زنجان در خدمتتون باشیم
مامان زينب
16 اردیبهشت 93 13:16
سلام خاله جون هورا ما هم صاحب وبلاگ شديم ميشه ما با آويسا جون دوست بشيم لپاشو بخوريم
مینا
پاسخ
عزیزم چرا که نه ماکلی خوشحال میشیم خیلی مبارکه
madarkhanomi
19 اردیبهشت 93 13:15
سلام. وب قشنگی داری ماشاله به آویسا جون چقدر ماهه جالبه دخترهامون تقریبا هم سن هستن و 5 روز فرق دارن! زنده باشه و پنج ماهگیش مبارک
مینا
پاسخ
مرسی عزیزم.لطف داری. خدا دختر شما رو هم حفظ کنه