آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

اولين دندون آويسا

1393/4/2 13:26
نویسنده : مینا
272 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

انار دونه دونه
            بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه
            انار دونه دونه
            سه چهار روزه که بچم  گرفتار دندونه
            انار دونه دونه
            توی دهان بچم یه گل زده جوونه
            گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده

 

دختر گلم الان يه هفته اي ميشه كه شما داري بي تابي مي كني آخه  دوتا مرواريد خوشگل از تو صدفشون بيرون اومدن.پيوستن شما رو به جمع كباب خورا تبريك مي گم.تشویقتشویق ولي راستش اين مرواريدهاي خوشگل تنها دليل بي تابي شما تو اين مدت نبوده و من از اين موضوع خيلي ناراحتم. شما اينقدر تو اين هفته گلاب به روتون اسهال و استفراغ داشتي كه من كه با دكتر ميونه خوبي ندارم اين هفته شما رو دوبار دكتر بردم  بار اول چون دكتر خودت نبود بردم پيش اسكندر زاده و وقتي حالت بهتر نشد بردم پيش دكتر خودت مرزبان بعد از آزمايش مدفوع كه دادي دكتر گفت كمي عفونت داري و بايد يه هفته اي دارو استفاده كني .هزار ماشالا شما اينقدر دختر پرطاقتي هستي كه هيچ كدوم از دكترا باورشون نمي شد شما مريضي پيش دكتر اسكندر زاده كه رفته بودي موقع معاينه مي خواستي انگشتاي دكتر رو گاز بگيري و پيش مرزبان هم شروع كرده بودي به آواز خوندن. دختر گلم تو اين يه هفته نيم كيلو وزن كم كردي و من و بابايي و مامان جون و بابابزرگ همگي از اين موضوع ناراحتيم آخه وقتي بغلت مي كنيم اين كاهش وزن خيلي مشهوده و چشمات هم كمي گود رفته. اينقدر تو اين مدت آب بدنت كم شده كه من همش سعي مي كنم بهت آب بدم . دوس دارم زود زود خوب بشي و بشي همنو دختر تپل مامان.اين هفته خيلي واسم سخت گذشته آخه خودم هم حالم زياد خوب نبود و دقيقاً حال و روز شما رو داشتم ولي مريضي شما بيشتر اذيتم مي كنه. خوشگل مامان حالا انشالا سر فرصت كه حالت بهتر شد واست آش دندوني درست مي كنم ولي شما هم بايد قول بدي  بهتر كه شدي كمتر شيطنت كني آخه راستش با اينكه حالت خوب نيست بازم سربه سرم مي ذاري و موقع خوردن شير مي مي رو گاز مي گيري اگه من دعوات كنم مي خندي و اگه نه دوباره محكمتر گاز ميگيري تا من دعوات كنم راستش اين شده واست يه تفريح منم چون الن شما حالت خوب نيست واسه اينكه حداقل شيرت رو خوب بخوري دارم تحمل مي كنم ولي حالت كه بهتر شد ديگه از اين تحمل ها خبري نيست .

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان زينب و خاله جون
3 تیر 93 11:59
مباركه باكلاسا انشاءالله همه دندونات هميشه سالم باشن خاله
مینا
پاسخ
مرسي خاله جون
مامانی
4 تیر 93 10:16
ای جونممممم تو چقده با نمکیییییی
پگاه جون
4 تیر 93 14:37
عزیزم اولین دندونت مبارکه اینم کادوت
ناهيد
4 تیر 93 16:30
مباركه عزيزم ايشااله زود خوب شي چه عكس خوشگلي
مینا
پاسخ
مرسي ناهيد جون
پگاه جون
13 تیر 93 11:52
آویسا جون پس چرا عکس جدید نمی زاری؟
مامان صفورا
23 تیر 93 22:51
ای جوووووووووووووووووووونم
مینا
پاسخ