آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

هفتمین ماهگرد تولد مهربون مامان

1393/4/5 23:34
نویسنده : مینا
217 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنجشن پرنسس کوچولوی مامان ماهه شد.

دختر گلم دوست داشتم بازم تو نمودار قد و وزنت مثل ماههای قبل افزایش رو ببینم اما این دفعه چون دندون در آوردی و یه خورده مریض بودی وزنت کمتر شدو شدی 8 کیلو ولی خداروشکر همه چی خیم به خیر شد. گل می دم کمکت کنم این کاهش وزنو سریع جبران کنیبوسبوسبوس

دخترم شما تو هفت ماهگی صاحب دو تا دندون شدیتشویقتشویق

وقتی کمکت میکنم می تونی واسه چند دقیقه بشینیتشویقتشویق

و می تونی واسه نیم ساعت یک ریز سرو صدا کنیتشویقتشویق

این عکس رو دقیقاً تو هفتمین ماهگرد تولدت باباجون ازت گرفته

 

اینارم قبلش دایی جون وقتی من سر کار بودم ازت گرفته

 

 

 

 

 

دختر گلم عاشق لحظه هایی هستم که وقتی از شرکت برمی گردم با دیدن من کلی سر وصدا می کنی که یعنی مامانم اومده و خودتو پرت می کنی بغلمبوسمحبتمحبت

 

پسندها (1)

نظرات (4)

ناهيد
14 تیر 93 10:40
الهييييييييييييييييييييييي چه ناز شدي عزيزم هزار ماشااله خيلي بانمكه مينا جون دايي جونش چه عكساي هنري ازش گرفته
خاله سارا
17 تیر 93 17:21
این دختر خوردنی عشق خودمه،مینا جون خیلی ناز شده این جوجه حتما براش اسپند دود کن وبلگش هم خیلی قشنگه
مینا
پاسخ
مرسي ساراجون شما لطف داري
مامان صفورا
18 تیر 93 18:50
ای جونم فدای مرواریدت
مامان صفورا
23 تیر 93 22:51
خیلی ناز داری خاله جون خدا حفظت کنه
مینا
پاسخ
ممنون صفورا جون