آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

11 ماهگی دختر نازنینم

1393/8/5 22:1
نویسنده : مینا
392 بازدید
اشتراک گذاری

جشندختر گلمماهه شد. وروجک من از 10 ماه و 8 روزگی شروع کرده به. دخترم حالا دیگه از دست شما نمی دونیم وسایل خونه رو کجا بذاریم چون اوصولاً عاشق چیزهای پر خطری. می ری سراغ هر چی سیمه و اونا رو میکشی.تو آشپزخونه هم سرک میکشی و کارت اینه که سبد سیب زمینی و پیاز رو خالی کنی زمین. کشوها رو هم میکشی بیرون. نمی دونم به این کارات بخندم یا گریه کنم. آخه همش واسه من کار درست میکنی.دختر گلم تا این ماه 8 تا مروارید کوچولو تو دهنش داره.           عزیز دلم اولین لغتی که شما معنیشو میدونی و میگی آپه که به آب میگی. همش هم آپ می خوای حالا نمی دونم جدی جدی تشنته یه دوست داری بگی ولی هر وقت که گفتی من بهت آب دادم و شما هم می خوری.بوسبوس

آویسا جونم تو 11 ماهگی 10 کیلو شدی.آرامآرام

عسل مامان یاد گرفتی تا بهت میگیم دست دستی خودت تا آخرش میری.

دخترم یاد گرفته وقتی بهش میگیم جیزا سقف و نگاه میکنه و لامپ و لوستر رو نشونمون میده.تشویقتشویق

دختر نازم من هر روز به تو وابسته تر از دیروزمو دوست دارم همش کنارت باشم ولی به خاطر کارم نمیشهدلخور

دختر گلم یاد گرفتی 2 تا پله خونمون رو که میره به اتاق خوابها بالا  میری ولی هنوز بلد نیستی پائین بیای و ما می ترسیم که بیفتی واسه همین جلوی پله ها رو گرفتم تا بالا نری.

نمی دونم چرا عاشق اینی که تو جای سرد بشینی و واسه همین اکثرا میشه تو رو تو آشپزخونه اونم جلوی سبد سیب زمینی پیاز که سرامیکه پیدا کرد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

پسندها (3)

نظرات (2)

ame parisa
2 آذر 93 21:30
i love you i dont have farsisaz
فاطمه
10 آذر 93 11:47
سلام آويسا جون چقدر نازي شال و كلاهت خيلي بهت مياد . تولدت مبارك
مینا
پاسخ
ممنون