آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

تولد یک سالگی زنبور کوچولو

1393/9/15 19:22
نویسنده : مینا
2,707 بازدید
اشتراک گذاری


عزیزم ! یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان را دیدی ! از این پس همه چیز دنیا تکراریست بجز حس دوست داشتن ...

دختر گلم ،دوست داشتنی ترین دارائی زندگیم ، تولد یکسالگی ات مبارک و هدیه من به تو یک دنیا عشق و دوست داشتن.

وروجکم دوست داشتم روز تولد یک سالگیت یه روز به یادموندنی باشه واسه همین همه تلاشمو کردم که بتونم اونجوری که دوست داشتم واست جشن بگیرم اما چون سرکار میرم مجبور شدم از دوماه زودتر تدارکات رو شروع کنم و باید تو اینجا از همه دوستانی که منو کمک کردن تشکر کنم.واسه تولد یک سالگی تم زنبور رو در نظر گرفتم و اینم کارت تولد یکسالگیت

 

 

اینم زنبور کوچولوی ما در حال پذیرایی از مهموناش

 

 

اینا هم مهمونای ویژه آویسا جون به ترتیب از سمت چپ ساراجون، صدرا جون، سوگل جون

و این کوچولویی هم که سمت راست کوچکترین نوه در خانواده بابایی آذین کوچولو

 

 

اینم من و بابایی به همراه فرشته کوچولومون

 

                                                        

 

اینم کیک زنبوری

 

 

و اینها هم تزئینات خونه و میز شام

 

 

 

 

 

عزیز دل مامان هر روز که بزرگتر میشی با کارهای جدیدی که یاد میگیری ما رو بیشتر شگفت زده می کنی.

عادت کردی دایی مسعود واست شعر ترکی بخونه وقتی قطع می کنه شما دست میزنی یعنی بازم بخون.بیشتر هم دوست داری دایی مسعود بخونه یه بار که دایی مهدی واست ترانه خوند گریه کردی.

دختر گلم داره یاد میگیره خودش با قاشق غذا بخوره ولی با چه وضعی الله اعلم

دختر گلم 5 روز مونده به تولد یکسالگیش نهین دندونش رو هم در آورد ( دندون آسیای بالا سمت راست)

آویسا جونم شما از جاروبرقی خیلی خوشت میاد و هر وقت من شروع میکنم به خونه میای میچسبی بهش و صداش رو در میاری.

وروجک مامان شما یاد گرفتی وقتی بهت میگیم واستا واستا خودت بلند میشی و 10 ثانیه رو پاهات وامیستی

شما تازه یاد گرفتی 2 تا پله پذیرایی به اتاق خوابها رو پائین بیای البته چون هنوز مسلط نیستی من خیلی حواسم هست.

دختری عاشق دور دوره واسه همین هر روز عصر باید یه بار بره.

عسلکم شبا با خوابوندنت مشکل دارم باید اینقدر باهات کشتی بگیرم تا خسته بشی وبخوابی

اینم قیافه دختر نازم وقتی کاری انجام میده که خطناکه و من بهش میگم آویسا آویسا جونم نکن

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان زينب و خاله جون
16 آذر 93 8:38
خیلی قشنگه آفرین به مامان مینای باسلیقه و خوش ذوق انشاءالله تولد 120 سالگی آویسا جون با تم خاله ریزه
مینا
پاسخ
sarinama
16 آذر 93 8:41
سلام دوست عزیزم ماشالا به این گل دخترناز مبارک باشه تولدش ایشالا تولد120 سلگیش چه تم خوشگلی برای تولدش انتخاب کردی مامان خوش سلیقه با اجازه من لینکتون کدم به وبلاگ دخترمنم سربزنید ممنوم
مینا
پاسخ
مامان نسی
16 آذر 93 14:38
دختر خوشگلم آويساي نازنينم تولدتمبارك ايشالا 120 ساله بشي زير سايه پدرومادر مهربونت دست مامان مينا هم درد نكنه بابت اين همه سليقه خوبش
مینا
پاسخ
ممنون خاله نسیم
فاطمه
18 آذر 93 11:39
مينا جون دستت درد نكنه خيلي قشنگ بود .عاااااااااااالي
مینا
پاسخ
مرسی فاطمه جون.لطف داری
دایی مسعود
28 آذر 93 0:38
دایی جونم تولدت مبارک دست مامان جون درد نکنه از دو ماه پیش همش به فکر تولدت بود کلی تو اینترنت اینور و اونور گشته کلی تم دید و از بین تما این و انتخاب کرد و از همون موقع شروع کرد به جمع کرد طرحا و برچسبا خلاصه واسه یه ساعت تولدت دو ماه زحمت کشبد همیشه یایش بالا سرت باشه ایشالا بزرگ شی و جبران کنی با مهربونیات
مینا
پاسخ
مرسی دایی جون.شام بیا خونمون با اینهمه نوشابه ای که واسم باز کردی
ناهيد
1 دی 93 14:12
آويسا جونم ايشااله تولد 120 سالگيت زير سايه پدر و مادر دست مامان مينا با سليقه درد نكنه كه انقدر برات زحمت كشيده
مینا
پاسخ
مرسی ناهید جون