آویسا جونمآویسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

آویسا دختر ناز مامان

دومین ماهگرد تولد پرنسس کوچولوی ما

1393/1/28 13:57
نویسنده : مینا
436 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امروز دو ماهه شدی و وقت واکسنهای دوماهگیت رسیده و من و مامان جون شما رو آماده کردیم تا ببریم واکسنهاتو بزنیم و شما غافل از اینکه چه اتفاقی در انتظارته خوشحال بودی از اینکه سوار ماشینه باباجون می شی. قبل از زدن واکسن قد و وزن شما رو کنترل کردن که وزنت 5400  گرم و قدت 57.5 cm بوذ. بعدش هم نوبت واکسنات بود که با چند تا گریه کوچیک ختم به خیر شد بعدشم چون از روز قبل شروع کرده بودم به دادن قطره استامینوفن خدا رو شکر زیاد تب نداشتی و امروز رو هم به خوشی کنار هم گذروندیم.نازنینم دومین ماهگرد تولدت مبارک.ماچماچماچ

                            صد سال گر سوي خدا شكر تو را آرم بجا

                            كم هست اي زيباي من شب تا سحر بردن سجود

                            اي نوبهار سبزمن،‌ اي نونهال عمر من

                            صدها بهارت آرزو دارم كه آيد همچو رود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه جون پریسا جون
8 بهمن 92 21:11
لپ گلت اناره دهنمو آب می یاره می خوام که گاز بگیرم نوبری بهاره . آویسا خانم گل دسته میون گل ها نشسته وقتی گلا وا می شه آویسا خانم شاد می شه